Modul Účetnictví

Finanční účetnictví je srdcem informačního systému TWIST INSPIRE. V něm se sbíhají všechny podnikové informace. Při správném využití a vhodném prezentaci dat představuje jeden ze základních nástrojů řízení firmy.

Modul Účetnictví Modul Účetnictví

Popis modulu

Modul Účetnictví splňuje všechny předpoklady pro efektivní zpracování účetních dat. Podstatná část informací je systémem automaticky vytvářena a přenášena z návazných modulů a agend. Informace v tuzemské a ostatních měnách jsou členěny a odděleně sledovány podle účtů, středisek, zakázek a kategorií.

Samostatnou evidencí je účetní saldokonto. Účtování probíhá v účetních obdobích náležících do kalendářního nebo fiskální roku. Během práce jsou přístupná všechna období a všechny roky. Prvotní doklady jsou systémem přímo propojeny s účetním deníkem. Při práci s deníkem můžete na kliknutí zobrazit vybraný doklad a s ním dále pracovat. Pokud doklad opravíte a znovu zaúčtujete, informační systém TWIST INSPIRE promítne opravu do účetnictví automaticky.

Podvojné účetnictví je vedeno podle platných zákonů a předpisů. Účetní vazby a funkce systému jsou ověřeny auditorem. Vyrovnání kursových diferencí, vyrovnání nedoplatků, vyrovnání cenových odchylek párování saldokonta jsou funkce, které šetří Váš čas a práci. Pro zahraniční společnosti je připraven převodový můstek analytických účtů na účty podle zahraničních standardů, zahraniční výkazy a reporting.

Obsažené agendy:

  • Interní doklady
  • Účty
  • Střediska
  • Zakázky
  • Kategorie
  • Saldokonto
  • Uzavření účetního roku

Přečtěte si více informací o dalších modulech ERP systému Twist Inspire.

Poptávkový formulář






Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné


Ke stažení

Vybíráme z referencí

  • REKG
  • OKIN group
  • EkoKom
  • Křižík
  • LTrust
  • Technology Morava

všechny reference

Řekli o nás

  • V září roku 2002 jsme měli při výběru účetního a skladového programu štěstí – zakoupili jsme program TWIST INSPIRE. Po krátkém zácviku koncem roku 2002 a implementaci dat jsme přešli od 2. 1. 2003 na ostrý provoz a to bez problémů. Díky zodpovědnému a operativnímu přístupu pracovníku fy BEEP je naše účetnictví, vedení obchodních případů a skladová evidence přehledná, plně vypovídající. Na minimum se snížily neuhrazené pohledávky, šetříme hodně času při zpracování různých statistik a analýz, které potřebujeme pro kontrolu a vedení firmy.

    Josef Krátoška, spolumajitel společnosti Krátoška chemin spol. s r.o.