Úprava informačního systému

Twist Inspire umíme snadno a rychle upravit podle specifických potřeb každého zákazníka. V tom nám pomáhá speciální vývojové prostředí Twist Designer.

Rozsáhlý program nemůže ve standardní verzi beze zbytku splnit speciální požadavky některých zákazníků. V těchto případech nabízíme vývoj individuální verze programu Twist Inspire pro zákazníka, do které požadované změny zapracujeme.

Zákaznické projekty

Při vývoji individuální verze programu úzce spolupracujeme se zákazníkem na analýze jeho potřeb - výsledkem je přesné zadání pro programátory a nejlepší výsledek pro uživatele. Jsme schopni implementovat drobné změny ve struktuře dat nebo vzhledu obrazovky, ale také se věnujeme vytváření zcela nových agend a modulů.

Průběžná údržba

Vytvoření individuální verze s sebou nese i závazek k její údržbě. Pro vývoj používáme vlastní návrhové prostředí Twist Designer. Tento nástroj, spolu s využitím principu dědičnosti, zaručuje bezproblémovou synchronizaci individuální verze s novou verzí standardní.

Proto můžeme zaručit, že uživatel individuální verze bude mít k dispozici nejen nezbytné řešení různých legislativních změn, ale i všechna další zlepšení a novinky jako ostatní uživatelé standardní verze;

Příklady zákaznických úprav Twist Inspire

  • výroba potravinových obalů
  • výroba ocelových profilů
  • výroba trapézových plechů
  • sledování rozpracované výroby
  • projekty a etapy projektů vytápění
  • servisní listy
  • záruční listy
  • řízení skladů pomocí čteček
  • víceúrovňové schvalování dokladů
  • konsolidované účetnictví skupiny 16 firem
  • dispečink zakázek výměny autoskel
  • řízená fakturace kolektivních systémů
  • logistika a plánování závozů
  • reporting do zahraničí (USGAAP)
  • cash flow podle zahraničních požadavků
  • kalkulace obchodního případu
  • komunikace s logistickou firmou
  • komunikace s e-shopem
  • komunikace EDI s obchodními řetězci
  • komunikace s PDA
  • komunikace s hotelovými systémy
  • import výrobků ze SAP
  • export účetních údajů do SAP

Implementaci podnikového informačního systému předchází důkladná analýza vaší firmy. S našimi zákazníky jsme v každodenním kontaktu a díky vysoké úrovni servisních služeb jsme schopni operativně řešit každé vaše problémy.

Poptávkový formulář






Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné


Vybíráme z referencí

  • Alphaset
  • Kovostroj Bohemia
  • REKG
  • Alfa Classic
  • McCann
  • FinnTrading

všechny reference

Řekli o nás

  • Softwarové produkty firmy BEEP používáme již více než 15 let a za celou tu dobu jsme nenarazili na problém, který by nějak komplikoval jejich používání. Největší výhodu spatřujeme v jejich přehlednosti, informace jsou lehce dohledatelné, návaznosti logické. Systém funguje bez poruch, rychle a spolehlivě, aktualizace jsou v dostatečném časovém předstihu, aby vždy software odpovídal aktuálním legislativním předpisům, což není vždy jednoduché. Tento informační systém bych směle doporučil i nejlepším přátelům.

    Bohumil Boušek, jednatel společnosti KŘIŽÍK Trading, s.r.o.