Servis a podpora zákazníků

Naše práce zavedením informačního systému Twist Inspire nekončí. S našimi zákazníky jsme nadále v každodenním kontaktu a operativně řešíme jejich dotazy i problémy.

Hotline

Každý pracovní den jsou naši konzultanti připraveni pomáhat zákazníkům a odpovídat na jejich dotazy. Telefonická zákaznická podpora je na čísle +420 284 689 729 od 9:00 do 18:00.

Okamžité vyřešení problému pomocí vzdáleného přístupu

Pro okamžitou pomoc při řešení složitějších dotazů využíváme přístup k datům zákazníka přes internet, který nám umožňuje reagovat rychle a bez ohledu vzdálenost mezi námi a zákazníkem.

Aktualizace systému vždy se změnou legislativy

Při změně legislativy našim klientům zaručujeme aktualizaci Twist Inspire na novou verzi. Tuto záruku poskytujeme po celou dobu používání ERP systému Twist Inspire. Pro uživatele ze Slovenska jsme schopni soulad s legislativou zajistit rovněž.

Kvalitní péče o zákazníky je základní firemní filosofií naší společnosti, díky které se nám daří plnit vytčené cíle.

Trvalý vývoj

Naším cílem je vyvíjet podnikový informační systém Twist Inspire tak, aby co nejvíce vyhovoval našim zákazníkům a tak si dlouhodobě udržel svoji vysokou užitnou hodnotu. Požadavky získané od zákazníků pečlivě zaznamenáváme do speciální evidence, a na jejím základě připravujeme nové verze ERP systému. Nové verze nejprve testujeme v rámci vývoje, potom nasazujeme u vybraných pilotních zákazníků a teprve po důkladném prověření v provozu připravujeme definitivní verze. Každá nová verze je vybavena popisem novinek v nápovědě.

Tiskové výstupy na míru

ERP systém Twist Inspire obsahuje více než 300 tiskových výstupů s jednotným grafickým vzhledem firemních dokladů, statistik či analýz. Tiskové výstupy v Twist Inspire jsou připraveny pomocí grafického editoru Crystal Reports, který patří ke špičce ve svém oboru. V případě potřeby vytváříme zákaznické reporty, přesně podle požadavků a přání našich uživatelů.

Zákaznické statistiky a přehledy

Podnikový informační systém Twist Inspire je schopen efektivně pořizovat data, ale také data poskytovat. Obsahuje výkonný nástroj pro uživatelské definování statistik a přehledů. Standardní verze obsahuje zhruba 300 pečlivě připravených přehledů a statistik s barevným rozlišením řádků a praktickými údaji. Často bývá pro zjednodušení práce vhodné přehled upravit nebo připravit zcela nový. Příprava přehledů je dobrým příkladem naší průběžné podpory zákazníka při vývoji systému a zapracování nových podnětů.

Zákaznické úpravy programu

Mnoho speciálních požadavků lze v Twist Inspire splnit vhodným nastavením parametrů systému či využitím pokročilých funkcí. Přesto, je možné, že některé požadavky přesáhnou tyto možnosti. Díky speciální technologii „dědičnosti" ve vývojovém prostředí Twist Designer jsme schopni pro Vás upravit Twist Inspire efektivně tak, aby úprava splnila Vaše požadavky a přitom nebyla drahá a byla udržovaná ve všech nových verzích.

Přečtěte si více informací o vstupní analýze a implementaci podnikového informačního systému Twist Inspire. Díky našim zkušenostem jsme schopni systém jakkoli upravit dle vašich požadavků.

Poptávkový formulář






Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné


Vybíráme z referencí

  • Diners Club International
  • Křižík
  • Step
  • Megum
  • Becker Bohemia
  • Active Travel

všechny reference

Řekli o nás

  • Program TWIST Inspire jsme začali používat začátkem roku 2004. Program je uživatelsky velmi příjemný a přehledný, umožňující snadnou a rychlou orientaci v jednotlivých modulech s možností pracovat s několika moduly najednou. Vzájemná provázanost nejen usnadňuje, ale i zrychluje práci s daty. Dle našich požadavků a potřeb nám byl program upraven na míru, aniž by ztratil cokoliv ze svých jmenovaných předností. Pracovníci firmy BEEP reagují na naše požadavky s maximálním pochopením, na vysoké profesionální úrovni, ale i vždy s milým a ochotným přístupem. Velkou výhodou je možnost konzultace účetních problémů telefonicky, většinou s okamžitou pomocí, ale i v těch případech, kdy náš požadavek nelze z technických důvodů řešit jen telefonicky, je pomoc velice rychlá, téměř okamžitá.

    Dagmar Žílová , účetní Finntrading