Implementace v Kovostroj Dobšiná i v době koronaviru

Ve výrobní společnosti Kovostroj Dobšiná na Slovensku jsme úspěšně implementovali ERP systém TWIST INSPIRE, a to včetně vývoje dvou agend pro řízeni výroby dělení svitků a válcování okenních a sádrokartonových profilů. Kromě úvodní analýzy,kterou jsme realizovali osobně, všechny implementační práce, včetně školení, zkušebního provozu a podpory po ostrém startu poskytujeme distančně - ke spokojenosti uživatelů a vedení společnosti.

Cíle nové agendy Výroba dělení:

1. zakládat výrobní příkazy pro dělení svitků na pásky

2. do skladových karet svitků promítat plánováno nasadit

3. do skladových karet pásek promítat plánováno vyrobit

4. evidovat realizaci dělení, zejména skutečné hmotnosti pásek a vypočítat hmotnost šrotu

5. při zpracování vytvářet skladové výdejky svitků

6. při zpracování vytvářet skladové příjemky pásek a vypočítat jejich cenu a očíslovat vyrobené pásky

7. při zpracování vytvářet skladové výdejky šrotu

8. tisknout štítky vyrobených pásek

Cíle nové agendy Výroba válcování:

1. zakládat výrobní příkazy pro válcování pásek a výroba profilů

2. do skladových karet pásek promítat plánováno nasadit

3. do skladových karet profilů promítat plánováno vyrobit

4. evidovat realizaci válcování, zejména skutečného počtu balíků a jejich hmotnosti a vypočítat hmotnost šrotu

5. při zpracování vytvářet skladové výdejky pásek

6. při zpracování vytvářet skladové příjemky profilů a vypočítat jejich cenu a očíslovat vyrobené balíky

7. při zpracování vytvářet skladové výdejky šrotu

8. tisknout štítky vyrobených balíků

Vybíráme z referencí

  • EkoKom
  • Audico
  • Megum
  • Technology Morava
  • SERVIER
  • TS Beroun

všechny reference

Řekli o nás

  • Program TWIST Inspire jsme začali používat začátkem roku 2004. Program je uživatelsky velmi příjemný a přehledný, umožňující snadnou a rychlou orientaci v jednotlivých modulech s možností pracovat s několika moduly najednou. Vzájemná provázanost nejen usnadňuje, ale i zrychluje práci s daty. Dle našich požadavků a potřeb nám byl program upraven na míru, aniž by ztratil cokoliv ze svých jmenovaných předností. Pracovníci firmy BEEP reagují na naše požadavky s maximálním pochopením, na vysoké profesionální úrovni, ale i vždy s milým a ochotným přístupem. Velkou výhodou je možnost konzultace účetních problémů telefonicky, většinou s okamžitou pomocí, ale i v těch případech, kdy náš požadavek nelze z technických důvodů řešit jen telefonicky, je pomoc velice rychlá, téměř okamžitá.

    Dagmar Žílová , účetní Finntrading