Hlášení dodávek léčivých přípravků pro SUKL
Od 1.1.2011 dochází ke změně vykazování Hlášení LP pro SUKL, které se řídí novým pokynem DIS-13, verze 4. Zásadní změnou je požadavek elektronické komunikace při podávání hlášení. V rámci našeho ERP systému TWIST INSPIRE jsme zprovoznili automatické hlášení na portál SUKL.
Od 1.1.2011 dochází ke změně vykazování Hlášení LP pro SUKL, které se řídí novým pokynem DIS-13, verze 4. Zásadní změnou je technický způsob podávání hlášení, který vyžaduje, aby hlášení bylo podáno formou elektronické komunikace, kterou nelze zajistit jinak než programem.
Elektronická komunikace s portálem SUKL obsahuje zejména tyto úlohy:
- navázání komunikace a ověření verze komunikačního rozhraní
- založení hlášení dodávek (první odeslání hlavičky i položek hlášení)
- změna uloženého hlášení dodávek (další odeslání hlášení)
- zrušení uloženého hlášení dodávek (zrušení odeslaného hlášení)
- protokolování komunikace
Nejpozději do 10.4.2011 je každý distributor léčivých přípravků povinen podat na portál SUKL tři Hlášení LP za měsíce leden, únor a březen 2011. Hlášení obsahuje prodeje léčiv v dané struktuře ve členění:
- dodávky prodejcům - registrované LP s přiřazeným kódem SUKL
- dodávky prodejcům - neregistrované LP
- dodávky distributorům - všechny LP
- prohlášení o nevykonání distribuce
V případě zájmu nás kontaktujte na telefonních číslech +420 284 689 729 nebo +420 284 689 730 nebo emailem na beep@beep.cz
Řekli o nás
-
Ing. Milan Pulda, výkonný ředitel Winkhaus CR, s.r.o.