Berentzen Distillers

Rozsáhlá implementace podnikového informačního systému TWIST INSPIRE v distribuční firmě Berentzen Distillers CR. Přínosem je provozování EDI komunikace s obchodními řetězci, vedení daňových skladů, příjem objednávek z PDA od obchodních zástupců.

Berentzen Distillers

Zadavatel: Berentzen Distillers CR spol. s r.o.

Realizace: 7/2003-1/2004

www.berentzen.cz

Vyjádření zákazníka:

Celková spolupráce od zavedení, přes školení až po ostrý provoz systému byla vždy profesionální. Přístup všech zaměstnanců firmy Beep byl vždy vstřícný a i přes zaneprázdněnost ochotný. Na stupnici od jedné do desíti bych ohodnotil práci všech pracovníků společnosti Beep devítkou. Těším se na další spolupráci.

Ivo Kosař, vedoucí odbytu

Profil zákazníka:

Společnost Berentzen Distillers CR s.r.o. je dceřinnou společností německého koncernu Berentzen-Gruppe, vedoucí firmou na německém trhu s lihovinami s úhrnným podílem přesahujícím 20%. Zabývá se distribucí lihovin, zejména značkových likérů, koňaků a vína. Do jeho portfolia patří například Berentzen jablko, Puschkin vodka, Polar Limes apod. Má propracovanou obchodní strategii díky tomu také významný podíl na české trhu.

Přínosy nasazení :

  • zjednodušení a zrychlení prací běžné agendy díky využití EDI
  • provázanost všech dat v systému, vzájemná informovanost pracovníků
  • dokonalý přehled o skladových zásobách, včetně procesů plánovaných
  • dokonalý přehled o nákupních a prodejních obchodních případech
  • optimalizace skladových zásob, nové možnosti cílené cenotvorby
  • ucelený přehled o ekonomických výsledcích firmy
  • automatizace reportingu do zahraničí
  • zvýšení bezpečnosti dat a stability systému
  • rychlý servis systému a podpora na dálku

____________________________________________________________________________________

Vybíráme z referencí

  • Alphaset
  • Arcelor Mittal
  • Asekol
  • Scotia
  • Prvni obalovna
  • Kalle

všechny reference

Řekli o nás

  • Naše dosud více než roční spolupráce je pro nás velkým přínosem z hlediska zásadního zefektivnění a zpřesnění jednotlivých procesů probíhajících v naší společnosti. Mohu říci, že od počátku, tedy od samotné analýzy řešení byla práce se strany dodavatele perfektní, co se týče návrhu řešení, plnění termínů i kvality. Na hlubší hodnocení celého systému bude čas nejdříve po ukončení jednoho roku „ostrého“ provozu, nicméně již dnes můžu vyjádřit svou velkou spokojenost s dobře investovanými prostředky pro další rozvoj firmy.

    Ing. Ondřej Evják jednatel společnosti