Alfa Classic
Společnost ALFA CLASSIC a.s. se specializuje na výrobu a distribuci základní úklidové chemie, průmyslové čistící chemie a tekutých mýdel. V současné době má více než 50 zaměstnanců na pražské centrále, brněnském a bratislavském středisku a na ostatních regionálních zastoupeních v ČR a SR.
Vyjádření zákazníka:
Informační systém TWIST INSPIRE, který jsme pro naši společnost pořídili, plně splnil naše očekávání. Docílili jsme vedení účetního i skladového hospodářství v jednom systému, což nám výrazně zefektivnilo zpracovávání všech dat. Docílili jsme také kvalitního propojení i našich poboček a jednotných výstupů všech poboček a to včetně naši společností na Slovensku.
Společnost BEEP, která je autorkou systému, flexibilně reaguje jak na legislativní úpravy a systém jim okamžitě přizpůsobuje, tak na naše specifické požadavky úprav v informačním systému.
Ing. Milota Burianová, ředitelka
Profil zákazníka:
Alfa Classic je velkoobchodní firmou v oblasti průmyslové hygieny. Svým zákazníkům nabízí široký sortiment čistících a mycích prostředků. Významnou část sortimentu, zejména základní úklidovou chemii, průmyslovou čistící a doplňkovou úklidovou chemii vyrábí společnost ve vlastní výrobě za použití moderních technologií. Rozhodla se přejít na TWIST INSPIRE.
Požadavky:
Požadavky na automatizaci společnosti Alfa Classic byly dopředu definované. Pokrytí všech na sebe navazujících činností, maximální efektivita práce, současný přístup z více míst v ČR, snadná obsluha systému. Kromě běžných agend také řešení jednoduché výroby. Cílem modernizace je zavést spolehlivý informační systém, který bude dobrým základem pro plánovaný růst firmy.
Implementace:
Během implementace jsme postupně řešili klíčové požadavky na centrální evidenci partnerů, velmi různorodé požadavky na práci s prodejní cenou, a cenovými akcemi, sledování nákladů a výnosovosti při prodeji. Pro přesnou a efektivní práci ve skladech je nutná práce s přenosnými čtečkami. Pobočka v Brně a centrování sklad v Říčanech přistupují k centrálním datům přes VPN. Pro rychlou odezvu ze vzdálených míst byly optimalizovány často používané přehledy.
Během zkušebního provozu byl kladen důraz pracovníků zejména na operativní znalost o dostupnosti zboží na skladech, o stavu vyřízení jednotlivých zakázek, o plánovaných nákupech a o aktuální skladových pohybech. V další bylo zrealizováno propojení informačního systému s e-shopem a zavedení TWIST INSPIRE ve slovenské dceřinné společnosti.
- Zajímají vás výhody a vlastnosti ERP systému Twist Inspire? Přečíst si také můžete, jaké servisní služby vám nabízíme.
- Chcete-li se nás na cokoliv zeptat, napište nám.