Využití ve firmách

TWIST INSPIRE je informační systém pro širokou škálu podniků. Je určen pro všechny, kteří hledají moderní, přizpůsobivý a otevřený ERP software, modifikovatelný podle individuálních požadavků.

Nechtěli jsme možnosti informačního systému omezovat příliš úzkou specializací, ať už na určitá odvětví ekonomiky, nebo na danou velikost uživatele. Řešení, které předkládáme, je pružný, přizpůsobivý a otevřený systém.

Základní idea systému

V základech návrhu Twist Inspire jsou naše mnohaleté zkušenosti s naším předchozím produktem (business software Twist), které se vždy snažíme implementovat při vývoji nového ERP systému. Co jsme se dozvěděli?

  • každý zákazník je jiný
  • zákazník se vyvíjí a roste
  • ekonomika se mění
  • legislativa se mění
  • systém musí komunikovat s jinými softwary

Zadání, které z těchto bodů vyplynulo pro nás, jako tvůrce Twist Inspire, bylo tedy zřejmé a krajně obtížné: pružnost nastavení, variabilita firemních procesů, otevřenost vůči změnám, přizpůsobivost individuálním požadavkům uživatele a možnost individuálních úprav na míru.

Potvrzením správnosti našeho rozhodnutí je široké a velmi pestré portfolio našich zákazníků, uživatelů Twist Inspire. S našimi zákazníky spolupracujeme i po spuštění systému a podílíme se na rozvoji Twist Inspire v jejich prospěch.

Firmy, pro které je Twist Inspire určen lze členit podle dvou hledisek: podle velikosti firem a druhů firem.

Seznamte se s výhodami ERP systému a s jeho moduly, které Vám můžeme nabídnout. Pokud uvažujete o zavedení podnikového informačního systému, přečtěte si, jaké technické požadavky Twist Inspire má.

Poptávkový formulář






Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné


Vybíráme z referencí

  • CFO2GO
  • Becker Bohemia
  • Megum
  • EkoKom
  • Specialtours
  • OK Tours

všechny reference

Řekli o nás

  • Program Twist Inspire je uživatelsky velmi příjemný a umožňuje přehledné účtování i náhledy na aktuální informace. Přehledné rozdělení jednotlivých modulů umožňuje snadnou orientaci a možnost nahlížet a pracovat s několika moduly najednou, např. banka, partneři, pohledávky. Moduly jsou vzájemně provázané, což velmi usnadňuje práci s daty. Dle našich potřeb a požadavků reportingu nám pracovníci společnosti Beep vycházejí maximálně vstříc a vytvořili nám sestavy „na míru“. Velkou výhodou je možnost konzultací účetních problémů přímo telefonicky a pomoc takřka okamžitá.

    Ivana Krňáková, účetní Ariston Thermo CZ s.r.o.