Využití ve firmách

TWIST INSPIRE je informační systém pro širokou škálu podniků. Je určen pro všechny, kteří hledají moderní, přizpůsobivý a otevřený ERP software, modifikovatelný podle individuálních požadavků.

Nechtěli jsme možnosti informačního systému omezovat příliš úzkou specializací, ať už na určitá odvětví ekonomiky, nebo na danou velikost uživatele. Řešení, které předkládáme, je pružný, přizpůsobivý a otevřený systém.

Základní idea systému

V základech návrhu Twist Inspire jsou naše mnohaleté zkušenosti s naším předchozím produktem (business software Twist), které se vždy snažíme implementovat při vývoji nového ERP systému. Co jsme se dozvěděli?

  • každý zákazník je jiný
  • zákazník se vyvíjí a roste
  • ekonomika se mění
  • legislativa se mění
  • systém musí komunikovat s jinými softwary

Zadání, které z těchto bodů vyplynulo pro nás, jako tvůrce Twist Inspire, bylo tedy zřejmé a krajně obtížné: pružnost nastavení, variabilita firemních procesů, otevřenost vůči změnám, přizpůsobivost individuálním požadavkům uživatele a možnost individuálních úprav na míru.

Potvrzením správnosti našeho rozhodnutí je široké a velmi pestré portfolio našich zákazníků, uživatelů Twist Inspire. S našimi zákazníky spolupracujeme i po spuštění systému a podílíme se na rozvoji Twist Inspire v jejich prospěch.

Firmy, pro které je Twist Inspire určen lze členit podle dvou hledisek: podle velikosti firem a druhů firem.

Seznamte se s výhodami ERP systému a s jeho moduly, které Vám můžeme nabídnout. Pokud uvažujete o zavedení podnikového informačního systému, přečtěte si, jaké technické požadavky Twist Inspire má.

Poptávkový formulář






Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné


Vybíráme z referencí

  • Daňová a účetní kancelář DUK HC
  • Leco
  • Diners Club International
  • Berentzen Distillers
  • Autoglass AUTOSKLO
  • Alphaset

všechny reference

Řekli o nás

  • V září roku 2002 jsme měli při výběru účetního a skladového programu štěstí – zakoupili jsme program TWIST INSPIRE. Po krátkém zácviku koncem roku 2002 a implementaci dat jsme přešli od 2. 1. 2003 na ostrý provoz a to bez problémů. Díky zodpovědnému a operativnímu přístupu pracovníku fy BEEP je naše účetnictví, vedení obchodních případů a skladová evidence přehledná, plně vypovídající. Na minimum se snížily neuhrazené pohledávky, šetříme hodně času při zpracování různých statistik a analýz, které potřebujeme pro kontrolu a vedení firmy.

    Josef Krátoška, spolumajitel společnosti Krátoška chemin spol. s r.o.