STAVEBNÍ A REALITNÍ Nymburk s.r.o. - dobrý příklad menší firmy

STAVEBNÍ A REALITNÍ Nymburk s.r.o. může být dobrým příkladem malé firmy, která se rozhdodla investovat do budoucnosti a zvolila TWIST INSPIRE. Firma se zabývá problematikou IT velmi okrajově a proto důraz kladla na vysokou spolehlivost systému a uživatelskou podporu.

STAVEBNÍ A REALITNÍ Nymburk s.r.o. přestože se jedná o menší společnsot má poměrně široký rozsah podnikatelské činnosti. Ten klade nemalé nároky na vedení obchodních a ekonomických agend informačního systému. STAVEBNÍ A REALITNÍ Nymburk s.r.o. se rozhodla neriskovat a zvolila řešení, které jí do budoucna umožní se plně soustředit na svoji práci.

V případě STAVEBNÍ A REALITNÍ Nymburk s.r.o. jsme kromě nižší ceny uplatnili další naši konkurenční výhodu, kterou oslovujeme menší společnosti. Kompletní implementaci systému, včetně nastavení a zaškolení uživatelů jsme provedli během dvou dnů za výhodnou fixní cenu v rámci naší podpory menších firem.

Společnsoti STAVEBNÍ A REALITNÍ Nymburk s.r.o.jsme jako odměnu za jejich rychlé rozhodnutí poskytli implementaci zdarma. Jako standardní součást naší podpory využíváme vzdálené připojení pro okamžitou pomoc.

Vybíráme z referencí

  • LTrust
  • Biotika
  • Arcelor Mittal
  • Kovostroj Bohemia
  • Winkhaus
  • Step

všechny reference

Řekli o nás

  • Program TWIST Inspire jsme začali používat začátkem roku 2004. Program je uživatelsky velmi příjemný a přehledný, umožňující snadnou a rychlou orientaci v jednotlivých modulech s možností pracovat s několika moduly najednou. Vzájemná provázanost nejen usnadňuje, ale i zrychluje práci s daty. Dle našich požadavků a potřeb nám byl program upraven na míru, aniž by ztratil cokoliv ze svých jmenovaných předností. Pracovníci firmy BEEP reagují na naše požadavky s maximálním pochopením, na vysoké profesionální úrovni, ale i vždy s milým a ochotným přístupem. Velkou výhodou je možnost konzultace účetních problémů telefonicky, většinou s okamžitou pomocí, ale i v těch případech, kdy náš požadavek nelze z technických důvodů řešit jen telefonicky, je pomoc velice rychlá, téměř okamžitá.

    Dagmar Žílová , účetní Finntrading