CRM

Customer relationship management

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je databázovou technologií podporovaný proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky.

Stránky související s pojmem

modul CRM v Twist Inspire

Výhody ERP systému Twist Inspire

Technologie ERP systému

Zajímá vás více informací o tomto pojmu? Kontaktujte nás.

Slovník

Vybíráme z referencí

  • OKIN group
  • Glatzová & Co., s.r.o.
  • Becker Bohemia
  • McCann
  • Winkhaus
  • Pegas

všechny reference

Řekli o nás

  • Společnost COMPAREX CZ s.r.o. pracuje s informačními systémy společnosti BEEP, s.r.o. již více než deset let. V roce 2003 společnost implementovala systém TWIST INSPIRE a zpracovává v něm kompletní agendu finančního a manažerského účetnictví a agendu obchodních případů. Snadná orientace v jednotlivých modulech, jejich provázanost a schopnost nalézt vždy řešení společně s konzultanty společnosti BEEP, s.r.o. staví systém TWIST INSPIRE do role nástroje, který napomáhá naší společnosti zvládnout operativní procesy a získávat informace pro strategické rozhodování a realizaci firemní strategie.

    Pavel Kovařík, Chief Financial Officer COMPAREX CZ s.r.o.