Modul Produkty

Ať je předmět Vašeho podnikání jakýkoli, veškeré informace o zboží, službách, materiálech a výrobcích jsou soustředěny v modulu Produkty.

Modul Produkty Modul Produkty

Popis modulu

Informace obsahují základní popis, přiřazení měrných jednotek, rozpis součástí, cizojazyčné názvy, speciální názvy pro partnery, dodavatelské kódy a popisy, rozměry a další. Každý produkt může být doplněn grafickými obrázky nebo fotografiemi.

Prodejní a nákupní ceny jsou v informačním systému TWIST INSPIRE evidovány v různých měnách, historii všech cen je uložena v archivu. Můžete založit neomezený počet ceníků, určených pro různé partnery nebo skupiny partnerů. Cenové akce je speciální nástroj pro sledování vlivu časově omezeného snížení prodejních cen. Import prodejních a nákupních cen z Excelu nebo jiných zdrojů usnadňuje správu a aktualizaci cen.

Prodejní a nákupní slevy navazují na prodejní a nákupní ceny a vytvářejí prostor pro efektivní cenotvorbu. Slevy můžete přiřazovat partnerům, skupinám partnerů, produktům a skupinám produktů. Lze definovat množstevní slevy a slevy na hodnotu celého dokladu. Ve stále více oblastech konkurenčním nástrojem je práce s bonusy. Tři různé druhy bonusů jsou připraveny motivovat Vaše zákazníky ke zvýšení obratu a věrnosti Vašim produktům.

Obdobně jako u partnerů, součástí agendy Produkty jsou Statistiky, které obsahují údaje např. objednaných, fakturovaných, chybějících produktech, aktuálních cenách, stavech na skladech, ziskovosti apod.

Obsažené agendy:

  • Produkty
  • Nákupní ceny
  • Nákupní slevy
  • Prodejní ceny
  • Prodejní slevy
  • Cenová kalkulace

Přečtěte si více informací o dalších modulech ERP systému Twist Inspire.

Poptávkový formulář






Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné


Vybíráme z referencí

  • Berentzen Distillers
  • Biotika
  • TS Beroun
  • Technology Morava
  • CFO2GO
  • Pegas

všechny reference

Řekli o nás

  • Naše dosud více než roční spolupráce je pro nás velkým přínosem z hlediska zásadního zefektivnění a zpřesnění jednotlivých procesů probíhajících v naší společnosti. Mohu říci, že od počátku, tedy od samotné analýzy řešení byla práce se strany dodavatele perfektní, co se týče návrhu řešení, plnění termínů i kvality. Na hlubší hodnocení celého systému bude čas nejdříve po ukončení jednoho roku „ostrého“ provozu, nicméně již dnes můžu vyjádřit svou velkou spokojenost s dobře investovanými prostředky pro další rozvoj firmy.

    Ing. Ondřej Evják jednatel společnosti