Modul Customer Relationship Management (CRM)

CRM - Customer Relationship Management - řízení vztahů se zákazníky. Vztahy se zákazníky jsou klíčovou oblastí pro rozvoj každé společnosti. Ať už se jedná o vytváření nových zákazníků nebo o podporu a komunikaci se zákazníky již existujícími. Nový modul CRM soustřeďuje potřebné agendy a funkce pro efektivní práci se zákazníkem.

Modul CRM Modul CRM

Popis modulu :

Modul CRM v sobě integruje agendy, evidence a funkce, které souvisejí se vztahy a kontakty se zákazníky. Ze stávajících evidencí se pod hlavičkou CRM objevují Prodejní nabídky, Prodejní objednávky, Evidence partnerů a Osoby, které mají vazbu na některého z partnerů. Evidence Osoby byla pro účely CRM zcela přepracována a doplněna o řadu nových informací o pracovnících či zástupcích obchodních partnerů.

Zcela nové jsou v modulu CRM agendy Aktivity a Připojené dokumenty, evidence E-maily a Distribuční seznamy a funkce Hromadná korespondence.

Agenda Aktivity je nejdůležitější částí modulu CRM. Umožňuje evidovat a vyhodnocovat jednotlivé kontakty se zákazníky, třídit je dle mnoha hledisek a pořizovat o jednotlivých úkolech či jednáních i velmi podrobné zápisy .

Připojené dokumenty je agenda, která prochází celým systémem s tím, že vytváří vazby mezi evidencemi v programu Twist Inspire a souvisejícími dokumenty . Umožňuje například připojovat obrázky či atesty k produktům, naskenované originály dokladů k dokladům ve Twist Inspire atd.

Hromadná korespondence umožňuje ve vazbě na evidenci Distribuční seznamy a program MS Word vytvářet a hromadně odesílat připravené texty vybraným partnerům.

Evidence E-maily kopíruje došlé i odeslané e-maily z Microsoft Outlooku a přiřazuje je osobám, partnerům a dokladům, se kterými souvisejí.

Modul CRM obsahuje :

  • náhled do evidence Partnerů
  • evidenci Osoby s vazbou do evidence Partnerů
  • agendu Aktivity pro sledování kontaktů s partnerem, plánování úkolů
  • rozšířené Nabídky
  • doplněné prodejní Objednávky
  • agendu Připojené dokumenty pro vazbu externích dokumentů
  • evidenci E-maily
  • evidenci Distribuční seznamy pro hromadnou korespondenci
  • funkci Hromadná korespondence – spolupracuje s MS Word a MS Outlook

Přečtěte si více informací o dalších modulech ERP systému Twist Inspire.

Poptávkový formulář






Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné


Vybíráme z referencí

  • McCann
  • SERVIER
  • Prvni obalovna
  • Diners Club International
  • Kovostroj Bohemia
  • SERVIER

všechny reference

Řekli o nás

  • Společnost McCANN-ERICKSON PRAGUE, spol. s r.o., používá účetní software TWIST od roku 1995, od roku 2003 přešla na jeho novou verzi TWIST INSPIRE a používá jej dodnes. Program je uživatelsky příjemný a pracovat s ním zvládne každý velmi rychle. Výhodou je možnost propojení s elektronickým bankovnictvím. Společnost Beep a její pracovníci nám poskytují uživatelskou podporu a poradenství na velmi dobré úrovni, jsou vždy vstřícní a ochotni pomoci s problémy, které se vyskytnou. Dle našich požadavků vytvářejí nadstandardní sestavy, které nám ulehčují práci. Velmi oceňujeme i možnost telefonických konzultací a okamžitou pomoc. Jsme spokojeni i s rychlým zapracováním legislativních změn do programu.

    Marcela Klikarová, hlavní účetní společnosti, McCANN-ERICKSON PRAGUE, spol. s r.o.