INTAS Hradec Králové buduje nový informační systém

INTAS Hradec Králové je odborným velkoobchodem v oblasti pokročilých stavebních materiálů. Pro posílení pozice na trhu plánuje rozšíření společnosti. V souvislosti s růstem firmy buduje nový informační systém jako jeden ze základní stavebních kamenů úspěchu. Původní zastaralý program nahradil podnikovým systémem TWIST INSPIRE, který představuje ucelené řešení obchodních firem.

Intas Intas

Výchozí situace

Ve společnosti INTAS Hradec Králové byl používán starší program, který řešil obchodní a účetní procesy ve firmě pouze do určité míry. Tento program byl používán již řadu let, během kterých se společnost INTAS zvětšila a v současné době program již zásadně nestačil. Celá řada prací se musela dělat duplicitně, mnohé požadavky starý program vůbec neřešil.

Cíle nasazení TWIST INSPIRE

Cílem zavedení nového systému TWIST INSPIRE je využití nových technologií pro účinné zpracování podnikových agend a vytvoření jednotného informačního systému, který bude poskytovat přesné údaje přístupné jak lokálně, tak ze vzdálených míst.

Konkrétní cíle

  • přesná systematizace dat
  • zjednodušení pracovních procesů
  • přesnější a úplnější záznamy v datech
  • zvýšení automatizace práce
  • lepší informovanost všech pracovníků
  • rozvoj podpory práce se zákazníkem (e-mail,CRM, statistiky)
  • integrované související doklady (pdf, doc, xls, atd.)
  • obchodní a finanční analýzy
  • nastavitelné přehledy dat a statistiky
  • stabilita s spolehlivost systému
  • automatická tvorba výkazů Ekokom a Intrastat
  • přehledné manažerské informace

Implementace proběhla v druhé polovině roku 2005, ostrý start k 1.1.2006. Po vyřešení specifický problémů a přivyknutí užiavtelů novému způsobu práce, pracuje Twist Inspire již několik bez výpadku a ke spokojenosti uživatelů i majitele firmy.

Díky boomu ve stavebnictví se firma rozšířila o další pobočky a nová prodejní místa bez problému. Nové verze Twist Inspire přinášejí nové možnosti práce, které firma s úspěchem využívá. Během roku 2008 plánuje rozšíření modulu CRM podle vlastních specifických potřeb.

Vybíráme z referencí

  • CFO2GO
  • Kratoska
  • Stonetrade
  • AZ Flex
  • Diners Club International
  • OK Tours

všechny reference

Řekli o nás

  • Celková spolupráce od zavedení, přes školení až po ostrý provoz systému byla vždy profesionální. Přístup všech zaměstnanců firmy Beep byl vždy vstřícný a i přes zaneprázdněnost ochotný. Na stupnici od jedné do desíti bych ohodnotil práci všech pracovníků společnosti Beep devítkou. Těším se na další spolupráci.

    Ivo Kosař, vedoucí odbytu Berentzen Distillers CR spol. s r.o.