Implementace systému

Implementace je proces uvedení nového informačního systému do provozu. Jejím cílem je připravit takové postupy práce s Twist Inspire, které Vám budou nejvíce vyhovovat.

Kvalitně provedená implementace je základním kamenem úspěšného provozu informačního systému. Implementace podnikového informačního systému je proces, který sestává z následujících částí:

1. Úvodní analýza

Úkolem úvodní analýzy je přesně zmapovat všechny současné pracovní procesy a vzájemné souvislosti mezi nimi. Při úvodní analýze navazujeme na informace získané v rámci vstupní analýzy a jednání s klientem. Úvodní analýzu vedeme formou pohovoru s Vámi. Zjišťujeme potřebné informace a vytváříme si přesný obraz o Vašich potřebách a připravujeme nejlepší řešení. Úvodní analýza obsahuje jak popis současného stavu chodu společnosti, tak nové požadavky na procesy, které v původním systému nebyly řešeny, nebo jsou plánovány do budoucna.

2. Návrh řešení

Na základě zpracované úvodní analýzy připravujeme detailní návrh pracovních postupů v novém informačním systému. Navržené řešení může s sebou přinášet změny v organizaci práce, jejíchž cílem je vyšší efektivita práce a úspora času.

3. Nastavení systému

Úkolem nastavení informačního systému je zajistit všechny plánované funkce a datové vazby. Nastavení systému je komplexní práce, obsahující nastavení parametrů, založení číselných řad dokladů a jejich vzájemné provázání, naplnění základních číselníků. Výsledkem této části implementace je informační systém připravený pro plnění daty.

4. Převod statických dat

Většina našich zákazníků před spoluprací s námi používala nějaký software, ve kterém zpracovávala svoje data. Data jsou tím nejcennějším, co firma vlastní a proto se snažíme maximum z nich převést do nového systému. Přechod na nový systém firmy často využijí k pročištění a sjednocení dat. Proto s převodem dat často probíhají procesy kontroly a úpravy dat.

5. Školení uživatelů

Školení uživatelů připravujeme vždy individuálně, podle potřeb firmy. Vycházíme z úvodní analýzy a navržených pracovních postupů a uživatele školíme na skutečných datech. Úkolem školení uživatelů je připravit všechny pracovníky na zkušební provoz.

6. Zkušební provoz

Zkušební provoz simuluje ostrý provoz a ověřuje správné nastavení a vazby systému. Naším úkolem v průběhu této fáze je kontrolovat a vyhodnotit výsledky zkušebního provozu a případně řešit zjištěné problémy.

7. Naplnění počátečních stavů

Posledním úkolem před ostrým startem je naplnit do systému počáteční stavy. Protože často je původní software během procesu implementace používán a změna na nový systém proběhne ze dne na den, musíme naplnění počátečních stavů udělat ve velmi krátkém čase. Proto si převod počátečních dat připravujeme dopředu a testujeme na datech pro školení. Po naplnění počátečních stavů je informační systém připraven na ostrý start.

8. Ostrý start a podpora

Při ostrém startu jsme vám k dispozici jako operativní podpora uživatelů. Naši konzultanti se nachází přímo na vašem pracovišti a pomáhají uživatelům řešit problémy. Současně kontrolujeme úplnost a správnost pořízených dat a ověřujeme nastavené procesy. Po několika dnech jsou uživatelé s informačním systémem natolik obeznámeni, že můžeme přejít do režimu standardní podpory zákazníka.

Implementace informačního systému následuje vstupní analýze. Implmentací naše práce pro vás nekončí, nabízíme vám kompletní servis a podporu a možnost úpravy informačního systému na míru.

Poptávkový formulář






Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné


Vybíráme z referencí

  • EkoKom
  • SERVIER
  • Audico
  • Kovostroj Bohemia
  • Kratoska
  • PPD

všechny reference

Řekli o nás

  • Společnost McCANN-ERICKSON PRAGUE, spol. s r.o., používá účetní software TWIST od roku 1995, od roku 2003 přešla na jeho novou verzi TWIST INSPIRE a používá jej dodnes. Program je uživatelsky příjemný a pracovat s ním zvládne každý velmi rychle. Výhodou je možnost propojení s elektronickým bankovnictvím. Společnost Beep a její pracovníci nám poskytují uživatelskou podporu a poradenství na velmi dobré úrovni, jsou vždy vstřícní a ochotni pomoci s problémy, které se vyskytnou. Dle našich požadavků vytvářejí nadstandardní sestavy, které nám ulehčují práci. Velmi oceňujeme i možnost telefonických konzultací a okamžitou pomoc. Jsme spokojeni i s rychlým zapracováním legislativních změn do programu.

    Marcela Klikarová, hlavní účetní společnosti, McCANN-ERICKSON PRAGUE, spol. s r.o.