Hollywood Classic Entertainment

Společnost Hollywood C.E., s.r.o. patří mezi přední filmové distributory v ČR a SR. Její činnost zahrnuje nákup a prodej filmových práv, výrobu a distribuci filmů, dále nákup, výrobu a prodej DVD a VHS nejrůznějšími kanály včetně zásilkového prodeje a též provozování kina Atlas a přilehlé kavárny. Od srpna 2006 používá firma Hollywood C.E. informační systém Twist Inspire.

Hollywood C.E.

Zadavatel: Hollywood C.E.

Realizace: 2006

www.hce.cz

Výchozí situace

Vzhledem k široké paletě provozovaných činností byla firma nucena používat několik různých systémů: účetní systém, skladový systém, systém pro filmovou distribuci DisFilm a v kavárně Atlas pokladní systém. Tyto systémy mezi sebou nebyly vzájemně provázány, výstupy z jednotlivých systémů se tiskly a ručně zadávaly se jako vstupy do účetního systému. Účetnictví HCE vede externí účetní firma, takže bylo nutné pravidelně dělat uzávěrky a předávat nová účetní data této firmě. Statistické informace, které firma musí zpracovávat a předávat svým dodavatelům, byly získávány z více zdrojů a zpracovávány ručně pomocí aplikace MS Excel.

Cíle nasazení TWIST INSPIRE

Základním požadavkem bylo vytvořit informační systém, který bude komunikovat se všemi aplikacemi, které firma potřebuje ke své činnosti a ve kterém budou soustředěny a vyhodnocovány veškeré informace o všech činnostech firmy. Dalším požadavkem byla dostatečná rychlost informačního systému, neboť původní systém se i přes velice dobré hardwarové vybavení firmy s přibývajícím objemem dat začal neúnosně zpomalovat, a dále rychlý přechod na nový systém s převodem dat z původního systému. V neposlední řadě firma kladla důraz na zajištění kvalitní a dostupné podpory IS.

Implementace systému TWIST INSPIRE

Twist Inspire byl ve své standardní verzi schopen pokrýt téměř veškeré potřeby firmy, takže musely být provedeny pouze úpravy kvůli velkému objemu zásilkového prodeje a rozšířeny možnosti vyhledávání dle názvů - firma totiž nepracuje s kódy, a potřebovala vyhledávat filmy nejen podle českých, ale i původních názvů. Tyto úpravy jsme vzhledem k jejich možné užitečnosti pro stávající i budoucí klienty provedli na naše náklady a zařadili do standardní verze.

Naše snaha se tedy soustředila na co nejrychlejší přechod na nový systém a na provázání IS se systémem DisFilm a POS kavárny. V první fázi byly převedeny číselníky ze skladového a účetního systému, upraveny formuláře obchodních dokladů a vytvořena školící verze, na které proběhlo školení zaměstnanců firmy. V druhé fázi byly převedeny stavy všech skladů a zahájen provoz obchodní části systému, včetně importu podkladů pro fakturaci ze systému DisFilm a importu dat z pokladního systému kavárny Atlas. Ve třetí fázi byly převedeny účetní údaje z původního účetního systému – přechod na nový systém byl natolik plynulý, že firma nemusela vůbec přerušit svůj běžný provoz.

Časový průběh implementace

  • začátek června 2006 - podpis smlouvy
  • červen 2006 - analýza činností a datových toků
  • červenec 2006 - převod dat, programové úpravy
  • konec července 2006 - školení uživatelů
  • 1.8.2006 start obchodní části
  • 7.8.2006 start hlavního skladu a ekonomické části
  • 15.8.2006 - start systému v kině Atlas včetně přenosu z POS
  • 21.8.2006 - zprovoznění importů z programu DisFilm
  • 1.9. 2006 - v provozu je celý systém včetně všech datových přenosů

Kontakty

Beep, s.r.o.

Ing. Milan Ehrenberger, ředitel
Na Okrouhlíku 13
182 00 Praha 8

Tel: +420 284 689 729-730

Hollywood C.E. s. r.o.

Jakub Kučera, Senior Vice President
Psohlavců 8
147 01 Praha 4 - Braník

Tel: +420 244 464 135

Vybíráme z referencí

  • Cafe Jordan
  • OK Tours
  • Dorotheum
  • Tagex
  • Audico
  • Scotia

všechny reference

Řekli o nás

  • Společnost Beep jsme si vybrali jako dodavatele ERP systému v roce 1996. Tehdy mě dokázali zaujmout technickou úrovní a promyšleností svého produktu Twist. Tento můj tehdejší odhad se ukázal jako správný, protože produkt nové generace Twist Inspire firmy Beep slouží naší společnosti dodnes aniž bychom pocítili jakékoli vážné omezení při více než desetinásobném růstu naší společnosti. Kromě kvality produktu pro mě byla a je významná také kvalita s ním spojených služeb - především v období implementace. S Beepem jsem měl vždy pocit, že jsem v péči inteligentních, efektivně pracujících odborníků.

    Ing. Martin Málek, finanční ředitel ComAp spol. s r.o.