Firmy Pytlík a MK Floria přešly na Twist Inspire

Společnost Pytlík s.r.o. je specializovaným dodavatelem pytlů všech druhů a velikostí. Přibližně 95% dodávaného zboží je stále na skladě, což obchodní partnery znamená, že mohou držet jen minimální skladovou zásobu, neboť běžným servisem naší firmy je dodání objednaného zboží do 48 hodin na jakékoliv místo v ČR Firma MK Floria s.r.o. dováží do ČR doplňky k zařízení audio-video. Jedná se především o univerzální dálkové ovladače, držáky audio-video, brašny, pouzdra a stojany na CD/DVD a další doplňky . Od 1.1.2007 používají obě firmy informační systém Twist Inspire.

Pytlík Pytlík

Výchozí situace

Společnosti Pytlík s.r.o. a MK Floria s.r.o. používaly do roku 2006 informační systém, který pokrýval pouze část obchodních procesů firmy , nebyl provázán s ekonomickým systémem a jeho další vývoj již nebyl podporován. Pražská i brněnská pobočka pracovaly na autonomních databázích, které byly dávkově sehrávány.

Cíle nasazení TWIST INSPIRE

Cílem zavedení nového systému Twist Inspire bylo vytvoření jednotného informačního systému, který bude poskytovat přesné údaje přístupné jak lokálně, tak z poboček.
Konkrétní cíle

  • zavedení perspektivního komplexního informačního systému
  • sjednocení dat, především adresářů, katalogu produktů a ceníků
  • integrace veškerých procesů do jednoho programu
  • využívání vzdálených přístupů na data
  • rychlá a přehledná prezentace obchodních a ekonomických výsledků

Implemetace

Práce na implementaci systému probíhaly od října 2006; po zpracování úvodní analýzy byly provedeny nutné programové úpravy, připraveny tiskové formuláře a zkonvertována data ze stávajícícho systému. Průběžně probíhalo školení uživatelů, takže obě společnosti byly od 1.1.2007 plně připraveny na ostrý start.

Další obrázky

Vybíráme z referencí

  • Meibes 2
  • Daňová a účetní kancelář DUK HC
  • REKG
  • Active Travel
  • TS Beroun
  • Leco

všechny reference

Řekli o nás

  • Program TWIST Inspire jsme začali používat začátkem roku 2004. Program je uživatelsky velmi příjemný a přehledný, umožňující snadnou a rychlou orientaci v jednotlivých modulech s možností pracovat s několika moduly najednou. Vzájemná provázanost nejen usnadňuje, ale i zrychluje práci s daty. Dle našich požadavků a potřeb nám byl program upraven na míru, aniž by ztratil cokoliv ze svých jmenovaných předností. Pracovníci firmy BEEP reagují na naše požadavky s maximálním pochopením, na vysoké profesionální úrovni, ale i vždy s milým a ochotným přístupem. Velkou výhodou je možnost konzultace účetních problémů telefonicky, většinou s okamžitou pomocí, ale i v těch případech, kdy náš požadavek nelze z technických důvodů řešit jen telefonicky, je pomoc velice rychlá, téměř okamžitá.

    Dagmar Žílová , účetní Finntrading