DOROTHEUM spol. s r.o.

Podnikový systém Twist Inspire od samého začátku poskytuje přesné informace o stavu starožitností a uměleckých předmětů. Zcela pokrývá neobvyklou agendu komisního prodeje, přípravy a vypořádání pravidelně pořádaných aukcí. Vícejazyčné ovládání se s výhodou využívá při pravidelných návštěvách vídeňských spolupracovníků.

Dorotheum

Zadavatel: DOROTHEUM spol. s r.o.

Realizace: 2004

www.dorotheum.cz

Vyjádření zákazníka

Twist Inspire používáme pro každodenní práci s klienty, kompletní evidenci související s prodejem starožitností a rovněž pro vedení účetní a daňové agendy. Díky úpravě na míru máme propojení s aukčním programem, což nám umožnilo zautomatizovat velkou část zpracování dat z aukcí, které pravidelně pořádáme.

U konzultantů firmy Beep oceňujeme jejich osobní přístup, nasazení a profesionalitu, se kterou řeší daný problém. Podnikový systém Twist Inspire, stejně tak jako poskytované služby, mohu jen doporučit.

Ing.Martina Drábková, jednatelka

Profil zákazníka:

DOROTHEUM spol. s r.o. je jednou ze zahraničních poboček světoznámé vídeňské aukční síně s tradicí od roku 1707. Na pravidelných aukcích a ve své prodejně nabízí kvalitní starožitnosti, výtvarné umění, starožitné i moderní šperky, stříbro, sklo, porcelán a další umělecké předměty. Poskytuje bezplatnou poradenskou a odhadní činnost.

Zajímavosti instalace:

  • - nestandardní řazení obchodních procesů
  • - přímý prodej komisního a vlastní zboží
  • - zautomatizované zpracování výsledků akce
  • - uživatelsky náročné unikátní sestavy a formuláře
  • - rozsáhlé kontrolní mechanismy pro kontrolu obchodních a účetních procesů

____________________________________________________________________________________

Vybíráme z referencí

  • Raps
  • OK Tours
  • McCann
  • Technology Morava
  • Leco
  • Berentzen Distillers

všechny reference

Řekli o nás

  • Naše dosud více než roční spolupráce je pro nás velkým přínosem z hlediska zásadního zefektivnění a zpřesnění jednotlivých procesů probíhajících v naší společnosti. Mohu říci, že od počátku, tedy od samotné analýzy řešení byla práce se strany dodavatele perfektní, co se týče návrhu řešení, plnění termínů i kvality. Na hlubší hodnocení celého systému bude čas nejdříve po ukončení jednoho roku „ostrého“ provozu, nicméně již dnes můžu vyjádřit svou velkou spokojenost s dobře investovanými prostředky pro další rozvoj firmy.

    Ing. Ondřej Evják jednatel společnosti