Comparex CZ

Úspěšná implementace podnikového informačního systému TWIST INSPIRE ve firmě Comparex CZ s.r.o.

Comparex

Zadavatel: Comparex CZ s.r.o.

Realizace: 2003

www.comparex.cz

Vyjádření zákazníka:

Společnost COMPAREX CZ s.r.o. pracuje s informačními systémy společnosti BEEP, s.r.o. již více než deset let. V roce 2003 společnost implementovala systém TWIST INSPIRE a zpracovává v něm kompletní agendu finančního a manažerského účetnictví a agendu obchodních případů.

Snadná orientace v jednotlivých modulech, jejich provázanost a schopnost nalézt vždy řešení společně s konzultanty společnosti BEEP, s.r.o. staví systém TWIST INSPIRE do role nástroje, který napomáhá naší společnosti zvládnout operativní procesy a získávat informace pro strategické rozhodování a realizaci firemní strategie.

Pavel Kovařík, Chief Financial Officer

Profil zákazníka:

COMPAREX CZ s.r.o je jedna z dceřiných společností předního světového integrátora IT řešení. Poskytuje služby dodávané společně s prvotřídními výrobky od vedoucích světových výrobců, jako např. EMC, SUN, IBM a Compaq, které umožňují vytvářet flexibilní obchodní řešení jednotlivým zákazníkům. Služby společnosti COMPAREX CZ s.r.o využívají zejména velké společnosti a banky.

Cíle:

Informační systém TWIST INSPIRE byl vybrán pro ucelenou a vhodnou koncepci řešení včetně ovládání a výstupy v němčině a angličtině. Fiskální rok odlišný od kalendářního, výkaznictví podle zahraničních standardů a vícedimenzionální účetnictví v CZK i měnách – to jsou příklady požadavků obsažených ve standardní verzi Twist Inspire. Významným aspektem při výběru byla vysoká spolehlivost dodavatele, poskytované záruky na software a garantovaný servisní zásah. Informační systém TWIST INSPIRE byl po 2 měsíční přípravě úspěšně nasazen k 1.7.2003 – k začátku nového fiskální roku.

Vybíráme z referencí

  • Raps
  • TS Beroun
  • Hollywood C.E.
  • Comparex
  • Active Travel
  • OK Tours

všechny reference

Řekli o nás

  • Program TWIST Inspire jsme začali používat začátkem roku 2004. Program je uživatelsky velmi příjemný a přehledný, umožňující snadnou a rychlou orientaci v jednotlivých modulech s možností pracovat s několika moduly najednou. Vzájemná provázanost nejen usnadňuje, ale i zrychluje práci s daty. Dle našich požadavků a potřeb nám byl program upraven na míru, aniž by ztratil cokoliv ze svých jmenovaných předností. Pracovníci firmy BEEP reagují na naše požadavky s maximálním pochopením, na vysoké profesionální úrovni, ale i vždy s milým a ochotným přístupem. Velkou výhodou je možnost konzultace účetních problémů telefonicky, většinou s okamžitou pomocí, ale i v těch případech, kdy náš požadavek nelze z technických důvodů řešit jen telefonicky, je pomoc velice rychlá, téměř okamžitá.

    Dagmar Žílová , účetní Finntrading