Café Jordán

ERP software Twist Inspire byl ve společnosti Café Jordán rozřířen o evidenci pronajatých automatů a jejich pravidelnou údržbu. Dalším splněným požadavkem byly úpravy některých sestav.

Cafe Jordan

Zadavatel: Café Jordán s.r.o.

Realizace: 2009

www.cafejordan.cz

Vyjádření zákazníka

Výběrem dodavatele ERP systému jsme se v naší firmě delší dobu a velmi podrobně zabývali. Přiznám se, že nebylo vůbec jednoduché vybrat toho pravého, neboť každý systém a s ním i dodavatel má své plusy a mínusy. Byl jsem ale naprosto překvapen profesionálním a přitom osobním a přátelským přístupem firmy Beep. Jejich jednání, přístup a prezentace byly natolik podmanivé, že nakonec nebylo těžké se rozhodnout.

Nákupem systému ale jejich vstřícnost neskončila. Beep nám poskytuje podporu a poradenství na vysoké úrovni. Na zakázku, dle našich požadavků, nám vytvořili celou řadu modulů, které bychom u jiných systémů asi neměli šanci získat - přitom vše za velmi přívětivých finančních podmínek.

Z pozice manažera, který potřebuje mít jasný a okamžitý přehled o stavu své firmy, je Twist Inspire skvělá volba. Jedná o systém, který roste s vámi a upravujete si jej podle svých aktuálních požadavků.

Svatopluk Jordán, jednatel společnosti

Profil klienta

Café Jordán spol. s r.o. se zabývá prodejem a pronájmem kávových a nápojových automatů, jejich servisem a prodejem potřebných surovin. Ve výběrovém řízení na dodávku nového informačního systému vybral náš ERP software Twist Inspire. Do provozu byl úspěšně uveden v dubnu 2009.

Cíle nasazení Twist Inspire

  • o současné nepropojené a duplicitní informace soustředit do jediného systému
  • o propojit obchodní, servisní, finanční a účetní informace
  • o vytvořit struktury pro sledování hospodaření firmy
  • o detailně evidovat dodané stroje, servis, pronájem, prodej surovin

Vybíráme z referencí

  • AZ Flex
  • Hollywood C.E.
  • Glatzová & Co., s.r.o.
  • SERVIER
  • OKIN group
  • PPD

všechny reference

Řekli o nás

  • Naše dosud více než roční spolupráce je pro nás velkým přínosem z hlediska zásadního zefektivnění a zpřesnění jednotlivých procesů probíhajících v naší společnosti. Mohu říci, že od počátku, tedy od samotné analýzy řešení byla práce se strany dodavatele perfektní, co se týče návrhu řešení, plnění termínů i kvality. Na hlubší hodnocení celého systému bude čas nejdříve po ukončení jednoho roku „ostrého“ provozu, nicméně již dnes můžu vyjádřit svou velkou spokojenost s dobře investovanými prostředky pro další rozvoj firmy.

    Ing. Ondřej Evják jednatel společnosti